Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowi główny i najważniejszy człon oferowanych przez nas usług i tym samym najistotniejszy z punktu widzenia Klienta.
Poprzez administrowanie i zarządzanie rozumiemy m.in.:
- protokolarne przejęcie nieruchomości i jej dokumentacji technicznej;
- sporządzanie i aktualizowanie wykazu lokali i ich właścicieli oraz przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej;
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
- przygotowanie projektów umów oraz kontrolę nad prawidłowością wykonania umów na dostawę mediów: wody, energii elektrycznej, energii cieplnej, odprowadzenia ścieków, wywozu nieczystości;
- organizowanie prac naprawczych, negocjowanie i przygotowywanie projektów umów o wykonywanie w obiekcie robót naprawczych, usuwania awarii i skutków awarii;
- organizowanie sprawdzeń, kontroli w szczególności wynikających z obowiązujących przepisów prawa;
- podejmowanie działań mających zapewnić przestrzeganie przez współwłaścicieli, a także osoby trzecie przebywające w obiekcie, postanowień obowiązującego regulaminu administracyjnego;
- określanie, analizowanie i wdrażanie alternatywnych sposobów wykorzystania powierzchni;
- nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości części wspólnych obiektu.